Kampanja ''Uživaj naše'' službeno počela

Preko 30 prijavljenih učesnika

Kampanja ''Uživaj naše'' službeno počela

Objavljeno na dan 02.02.2016 - 14:14 | Izvor: USKinfo.ba | Emina Hajirić


Kampanja „Uživaj naše“ zbog velikog interesa ugostitelja i turističkih radnika, kao i ostalih privrednika, počela je tri mjeseca ranije. Kampanja „Uživaj naše“, zamišljena je kao zajednička marketinška akcija, a provodi je Agencija za marketing i produkciju „Trik“, zajedno sa svojim partnerima Nacionalnim parkom „Una, Turističkom zajednicom USK-a, Privrednom i Obrtničkom komorom,  Razvojnom agencijom, te web portalima „USKinfo.ba“, „bihac.net“, „biscani.ba“, te „biscani.net“. 

Kampanja ima dvije ciljne grupe. „Uživaj naše“ je namijenjena domaćim „turistima“ i našoj dijaspori. Temelji se na činjenici da nam je uvijek draže tuđe nego naše i da se to mora promijeniti. Ispitivanje koje je provela Agencija „Trik“ prije početka Kampanje kroz svih osam općina Kantona, pokazala je da čak 20% ispitanih nije nikad posjetilo Nacionalni park „Una“. 
Kada je riječ o stranom tržištu, kampanja „Uživaj naše“ se neće, naravno zvati istim imenom. Druga ciljna grupa su državljani pet zemalja iz kojih dolazi najveći broj turista u našu zemlju. To su Hrvatska, Srbija, Slovenija, Italija i Turska, na koje ćemo djelovati ciljanim plaćenim marketingom.  Sistem je jednostavan, turisti se privlače prirodnim ljepotama, Nacionalnim parkom „Una“, raftingom i sličnim destinacijama i manifestacijama. Nakon toga, ponuda se „širi“ na hotele, prenoćišta, kampove, a nakon toga i na ugostiteljske objekte, restorane i caffe-clubove.

 


Na raspolaganju implementatorima Kampanje su pozicije Nacionalnog parka „Una“ na Štrbačkom buku i Plitvičkim jezerima (info pultovi ) , gdje će se vršiti podjela promotivnog materijala, te prikazivati video-materijali. 

Promociju vrše i Privredna i Obrtnička komora na sajmovima koje posjećuju preko unaprijed pripremljenih promotivnih video i štampanih materijala. 
Isto radi i Turistička zajednica Unsko-sanskog kantona. 

Svaki učesnik u sklopu Kampanje dobija već spomenute materijale. 

U januaru je učešće u Kampanji prijavilo čak 30 preduzeća sa prostora USK-a. Samim tim, stvorila se potreba za ranijim startom, koji je trebao biti tek 01.05. Također, Kampanja je trebala završiti 15.09., a već sad postoji mogućnost da se produži na cijelu godinu, odnosno da se ovakav vid promocije konstantno održava. 

U pripremi su web stranice na domaćim (b/h/s ) jezicima, dok je u pripremi i posebna web stranica namijenjena samo strancima, koja će biti prevedena na 5 jezika. 
S obzirom da je ideja bila da dio sredstava potrebnih za provođenje Kampanje obezbijede privrednici/učesnici, a drugi dio javne ustanove, projekti i donacije, učesnici treba da znaju sljedeće: Svaki projekat, donacija ili bilo kakva vrsta uplate od bilo koje institucije ( domaće ili međunarodne ) ulaže se dalje u marketing i niko od implementatora nema nikakvu financijsku korist od toga. Provodioc projekta se financira isključivo od mjesečne takse, dok su sva druga prikupljena sredstva namijenjena daljem ulaganju u marketing. 




PODIJELI OVU VIJEST



KOMENTARI
Tvoj stav je bitan. Dodaj komentar na ovu vijest ...


FACEBOOK
USKinfo.ba - Naše priče / Naša stvarnost?


USKinfo.ba
Izdvojene vijesti


COVID-19
Prikaz zaraženih u BiH i ostalim zemljama regije


POVEZANE VIJESTI


VIJEST SEDMICE


VIDEO SEDMICE

INFO BOX


Copyright © 2013 - 2020 | USKINFO PROMOCIJA d.o.o. | Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača!