Kruške su ''dar od Boga'', lako su probavljive i odlične su za vaše zdravlje

SIMBOL LUKSUZA

Kruške su ''dar od Boga'', lako su probavljive i odlične su za vaše zdravlje

Objavljeno na dan 04.10.2019 - 07:49 | Izvor: USKinfo.ba | klix.ba


Kruške spadaju u jedne od omiljenih voćki na našim prostorima. Postoji nekoliko desetina vrsta krušaka a svaka od njih ima specifičan obliku, ukus i boju. Zbog svojih jestivih plodova gaji se više od 4.000 godina, a porijeklo vuče iz Azije.

Homer je krušku opjevao kao "dar od Boga", a u doba francuskog kralja Luja XIV kruške su bile simbol luksuza. Kruška je bogata mineralima, kalijem, fosforom, kalcijem, magnezijem, željezom, hlorom, sumporom te brojnim mikroelementima.

Sadrži izuzetno mnogo vitamina, posebno vitamina A, C, E, te većine vitamina iz grupe B, H i D.

Možete i h konzumirati svježe, konzervirane, u soku ili sušene. Osim toga drvo kruške najpoželjnih materijala u proizvodnji visokokvalitetnih drvenih instrumenata i nameštaja. Ono što je interesantno jeste i da se drvo kruške koristi za izradu arhitektonskih linijara zato što se ne uvija.

Osim toga kruška je veoma korisna i kada je vaše zdravlje u pitanju.

Kruške su sjajan izvor vlakana. Jedna srednja krška sadrži oko šest grama vlakana ili gotovo četvrtinu preporučene dnevne količine. Izuzetno je dobra za rad crijeva. Dijetalna vlakna pomažu probavnom traktu i bukvalno imaju funkciju čistača crijeva. Kruške se lako probavljaju, pomažu u uklanjanju toksina i lošeg holesterola iz tijela.
Pomažu balansiranju nivoa šećera u krvi. Dobar su izvor antioksidanata. Kruška ima oko 8 mg vitamina C koji radi na regeneraciji stanica, osnažuje imunološki sistem, našu kožu, zube i kosti.

Kruške sadrže i važne polifenole i flavonoide koji su koncentrirani u koži, zbog toga ju je zdravije konzumirati neoguljenu.

Kruške sadrže kalij pa njihova konzumacija pomaže smanjenju rizika od visokog pritiska. Sadrže i elektrolite, magnezij i bakar, te hranjive tvari koje pomažu središnjem nervnom sistem, te pojačava rad mozga.

Kruške su odlična užina prije ili poslije vježbanja. Visoki sadržaj vlakana dat će vam energiju dok vježbate.

Osim toga korisne su i za vaše oči. Neka istraživanja su pokazala kako unos krušaka znatno smanjuje rizik od senilne makulatne degeneracije.

Zbog visokog sadržaja vlakana, kruške pomažu u sprječavanju nastanka raznih tipova raka uključujući i rak dojke i rak debelog crijeva.


TAGOVI



KOMENTARI
Tvoj stav je bitan. Dodaj komentar na ovu vijest ...


FACEBOOK
USKinfo.ba - Naše priče / Naša stvarnost?


USKinfo.ba
Izdvojene vijesti

Copyright © 2013 - 2019 USKinfo.ba - Informativni portal | Web developed by IDK Studio - Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača!