VIDEO - Naučnice iz Bosanske Krupe dio tima NASA-inog projekta ''Cubes in space''

USK

Objavljeno na dan 04.02.2019 - 09:19 | Izvor: USKinfo.ba | usn.ba

Gimnazijalci iz Bosanske Krupe dobili su zeleno svjetlo za učešće u velikom projektu Kocke u svemiru (‘Cubes in space’).

Naime, ovoj školi NASA, najznačajnija svjetska svemirska agencija, je odobrila let u svemir, za eksperiment u kockici ruba 4 cm, kako bi istražili djelovanje kosmičkog zračenja na mehanička i optička svojstva kontaktnih sočiva.

Glavnu ulogu u ovoj priči iz Krajine, koja će otići izvan granica naše planete, su profesorica bosanskokrupske Gimnazije Amna Dervišagić i njena 16-godišnja učenica Sara Nuhić. Njihov eksperiment, koji putuje u najviše dijelove stratosfere planete Zemlje, od hiljade prijavljenih iz cijelog svijeta zadovoljio je sve naučne uslove NASA-e.

Rezultati projekta pomoći će NASA-inim naučnicima da prave možda drugačija, svakako modernija i efikasnija kontaktna sočiva što će pomoći milionima ljudi u svijetu kojima su ona neophodna.

KOMENTARI
Tvoj stav je bitan. Dodaj komentar na ovu vijest ...

USKinfo.ba - Naše priče / Naša stvarnost?

USKinfo.ba
Izdvojene vijesti

Copyright © 2013 - 2015 USKinfo.ba - Informativni portal | Web developed by IDK Studio - Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača!