Pet vježbi koje mogu transformirati vaše tijelo, trebat će vam 15 minuta dnevno

LAKO I JEDNOSTAVNO

Pet vježbi koje mogu transformirati vaše tijelo, trebat će vam 15 minuta dnevno

Objavljeno na dan 02.05.2020 - 10:22 | Izvor: USKinfo.ba | klix.ba


Danas mnoge žene vode vrlo užurban život i ponekad jedva pronađu vremena za redovan odlazak u teretanu, naročito u doba koronavirusa kada su mnoge i zatvorene.

No postoje vježbe koje vam mogu pomoći da transformirate svoje tijelo u samo 15 minuta.

Sve ove vježbe lako se izvode u kući, a sve što trebate je dovoljno prostora i udobna odjeća.

Ovih pet vježbi mođete uraditi za manje od 15 minuta, a prve rezultate vidjet ćete nakon mjesec dana.

Plank

Lezite na pod, stomakom nadolje. Savijte laktove pod uglom od 90 stepeni. 

Podignite tijelo i polako se podignite na nožne prste. Prvi dan držite plank 30 sekundi.

Dodajte pet sekundi dnevno, ali ne držite ga više od 2 minute. Ne zaboravite da se držite paralelno s podom i mišićima stomaka.

Istezanje

Stanite na koljena i obje ruke stavite na pod ispred sebe. Podignite lijevu ruku tako da bude paralelna s podom. Ispružite desnu nogu paralelno s podom. Držite pozu, brojite do tri, prebacite se na drugu nogu i ruku.

Ovu vježbu počnite s 20 setova. Dodajte pet setova dok ne dođete do pedeset.

Sklekovi

Početna poza je plank. Dlanovima se naslonite na pod. Podignite tijelo ispružujući laktove. Zatim savijte ruke i grudima dodirnite pod.

Započnite s setovima od deset sklekova. Svaki dan dodajte dva do pet setova u zavisnosti od svojih mogućnosti. Ne zaboravite da vam leđa i koljena budu ravna!

Čučnjevi

Sada je vrijeme za ustajanje! Ustanite i noge raširite u širini ramena. Savijte koljena i čučnite dok držite ruke ispred sebe. 

Počnite s deset setova. Dodajte po pet setova tijekom svakog vježbanja sve dok ne dosegnete pedeset. Leđa držite ravno i ramena prema dolje.

Podizanje kukova

Lezite na leđa. Savijte koljena. Ruke stavite uz tijelo s dlanovima prema dolje. Podignite stomak i leđa od tla. Držite pozu pet sekundi i polako se vratite u početni položaj. Započnite s 15 setova. Svaki put dodajte po pet setova dok ne navršite pedeset. Ako vam je isprva preteško, odmaknite ruke od tijela.



TAGOVI

PODIJELI OVU VIJEST



KOMENTARI
Tvoj stav je bitan. Dodaj komentar na ovu vijest ...


FACEBOOK
USKinfo.ba - Naše priče / Naša stvarnost?


USKinfo.ba
Izdvojene vijesti


COVID-19
Prikaz zaraženih u Bosni i Hercegovini | Izvor: Klix.ba

Copyright © 2013 - 2020 | USKINFO PROMOCIJA d.o.o. | Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača!